Pozycjonowanie stron internetowych
Strona internetowa to bardzo dobry start, jednak aby zaistnieć ze swoim biznesem w Internecie, musisz znajdować się w czołowej dziesiątce wyników wyszukiwania dla kluczowych dla Twojej działalności fraz.
Klienci nie będą szukać Twojej firmy na dalszych stronach, tylko skorzystają z oferty konkurencyjnych firm, których strona internetowa pojawiła się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Poniżej znajdziesz odpowiedź jak wykorzystać swoją szansę i znaleźć się w czołowej dziesiątce.
Optymalizacja stron internetowych
Pierwszym krokiem do uzyskania wysokich pozycji jest optymalizacja strony. Właściwie opracowany kod strony, słowa kluczowe użyte w odpowiednich miejscach, urozmaicenie treści strony, mogą znacząco poprawić Twoją pozycję w wyszukiwarkach. Ponieważ wiele firm tworzących strony zapomina o tym aspekcie, często sama optymalizacja pozwala osiągnąć czołowe pozycje na rynku lokalnym. Nieco trudniej jest zaistnieć na ogólnopolskim rynku, tu potrzeba dużo więcej czasu i pracy. Konieczne skorzystanie jest również z dodatkowych usług pozycjonowania i reklamy AdWords, czyli tzw. linków sponsorowanych.
Pozycjonowanie stron internetowych
Jedną z podstawowych metod promocji jest obecnie pozycjonowanie stron. Dzięki niemu właśnie Twoja strona może pojawić się na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania np. Google. Należy pamiętać, że ruch kierowany na stronę w wyniku pozycjonowania, nie jest ruchem przypadkowym. Na stronę trafiają potencjalni klienci, którzy szukają produktu/usługi. Dzięki pozycjonowaniu odpowiednich fraz, zdobywamy więc tylko tych, którzy są zainteresowani naszą ofertą.
Wybierając firmę, która zajmować się będzie pozycjonowaniem strony, należy zwrócić szczególną uwagę czy firma nie stosuje zakazanych przez wyszukiwarki technik jak SWL (system wymiany linków), ukryte warstwy z tekstem. Jest to o tyle ważne, że wyszukiwarki sprawnie rozpoznają takie techniki i może to skutkować nałożeniem filtra lub bana. Ostatecznie Twoja strona może zniknąć z wyszukiwarki!
Reklama AdWords – linki sponsorowane
Bardzo popularną formą promocji Twojej strony w Internecie jest reklama AdWords (linki sponsorowane). Dzięki ogromnym możliwościom jakie daje to narzędzie, można w dowolny sposób zarządzać kampanią reklamową, od ustalania stawek za kliknięcie, ustawianiem budżetu, ograniczenia lokalizacji itd.
Jest to relatywnie jedna z najtańszych i zarazem najskuteczniejszych form reklamy w Internecie.
Prowadzimy doradztwo w zakresie uruchamiania kampanii reklamowych w systemie Google AdWords. Prowadzimy również kampanie dla naszych klientów. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem Google AdWords.
Jeśli zależy Ci na wypromowaniu Twojej strony i pozyskaniu nowych klientów, zapraszamy do kontaktu z nami.
Pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązanie promocji Twojej strony internetowej.